19 April. Löshoppning

Hejsan!
Idag har vi löshoppat Erland och Sushi, det gick jätte bra fast Sushi misstyckte lite och förstod inte riktigt meningen med att springa runt runt xD men hon hoppade iallafall bra. ska åka igen sen!

sen sålde vi bilen idagh också, och då råkade mamma säga att jag skulle få våran Ford fiesta ST när jag får körkort och jag klagar inte =D trodde det skulle bli gammel volvon jag. så nu är jag hemma ocg glor på tv. ska snart hoppa i en dusch för det behövs. och så är det så att jag vill ha en lägenhet nu nu nu. vill inte bo här =/ dessutom så vill jag faktiskt ha en egen lägenhet. så slipper det bli gnäll.. haha, nu orkar inte kag skriva mer. Ha det så bra alla människor.
Puss.


typ över ett år gammal bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: