24 april. överkörd av en bil mamma?

Hello.
Vaknade ganska nyligen och ska om ett tag åka till skolan och prata med Carin sen dra till körskolan. för första gången på länge som jag inte är stressad iväg på morgonen, fast funderar på att åka tidigare? får se. tänkte iallafall försöka ta en dusch och det blir inte lätt då vi har problem med vattnet försvinner helt plötsligt och hur kul är det om man står helt inlöddrad. nejnej ursh.
orkar fan inte skriva mer för kommer inte på vad jag kan skriva? bara typ att ja är häst ledig idag och jag och Fredrik ska in till uppsala en sväng och äta mat troligtvis. sen kanske parta? vi är alltid ute i sista sekund så det blir alltid svårigheter för oss xD

igår hälsade Sus och ainomi på oss ( kan fan inte stava till hans namn) det är min moster och hennes karl. och vi pratade gamla minnen som hände när mamma och Sus var små, som tillexempel när Sus knuffade mamma framför en bil så hon vart överkörd? haha dom var inte kloka. fanns en masa andra saker dem gjorde också. tur att det inte är så idag iallafall. idagens läge är dem snälla mot varandra. imorgon kommer nog cassie. blir privat lektion på söndag då. sen kanske Sushi åker snart =/ kommer sakna pullan min, men nu ska jag röka och sen duscha

Ha det bra alla människor.
Puss.

btw.. vilka ska på studentskivan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: