28 April. Pollen =(

Hello!
Denna dag är inte bra för mår jätte dåligt av allt pollen. det bara rinner i ögonen och jag kan knappt andas som folk, är hur seg som helst i huvudet och vill bara hem och sova. senare ska jag hem möta upp Fredrik och så kommere Niklas en snabbis. sen hem moppe hem till mamma och pappa och då ska jag longera Erland och mocka. sen hem och försöka tvätta lite för har inga rena kläder. och då ska jag också försöka städa lite skriva klart min läxa och förhoppningsvis plugga lite på körkortet också. skulle också behöva hinna att mocka lite hagar. Fan va det är mycket just nu. inte roligt. men snart kanske hästarna åker och skolan går jag ut i sommar. då kommer det kanske bli skit lungt istället. fast kommer nog ersätta Hästarna med en ny hund. fast vet inte en? måste veta att tiden räcker till för det först.

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu. är så jävla fantasilös. mjaaao.
Saknar Fritz inte träffat honom på många dagar nu. tycker inte om det.
men nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra alla människor.
Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: