23 April. NI ÄR DÅLIGA PÅ ATT BESÖKA MIG!

hello!

måste verkligen betyda att jag har blivit tråkig, vilket jag själv tycker då jag gör typ samma saker varje dag? men kom på någonting ni tycker jag kan skriva om? ställ en fråga vad som helst? Försövrigt kan jag säga att Erland gick SKIT bra igår på träningen bättre en någonsin. snart dags att sälja honom =/ har jätte mycet beslutsångest då jag sulle kunna ha så jävla roligt med denan häst i framtiden. men men om du är intresserad så här av dig! hemmet är JÄTTE viktigt för mig. jag kommer vara grymt noga till vem jag säljer. Idag longerade jag i grimmaoch han ölyssnar på allt jag säger och ber om. han gör allt jag ber om (A) han är helt enkelt en underbar häst som jag älskar otroligt mycket och som jag har otroligt roligt med. och en så länge är han ju bara bäbis. han fyller 7 år den 8 Maj tror jag =) för mig är det fortfarande en bebis iallafall. haha nog prat om hästar.

an prata om min köra pojkvän Fredrik istället. han är bra han. fast också dålig ibalnd. iallafall när hanm är på det humöret. men som mest är han bra. jag är inte den som bara skriver gott., för kärleken har även en mörk sida och varför då bara skriva om dom goda? men vad som en händer så älskar jag honom iallafall. fast just nu är jag irriterad på honom för han är så jävla mobilkåt. (han har fått en ny) JAG GILLAR DET INTE!! han får tjata på honom för att han ska släppa den ifrån sig. haha, nu ska jag lägga mig i våran stora underbara säng och glo på film och så småningom sova, kanske äta lite chips ocså. ursh jag måste sluta med sånt. jag blir bara större och större,. det syns på inderna  x/

 

FREDRIK Frodan Bondtönt MATTIAS HANSEN - Jag älskar dig.


Nu ska jag mysa.

Puss

 

 

LOVE! <3
Jag älskar dig, men du bör klippa dig Älsklling <3

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: