12 Augusti. massa pka runt.

Hade Malte inatt så imorse vaknade jag av att han röck mig i håret, kravsade mig i ansiktet och bet mig i ryggen. då tyckte han att det var dags att kliva upp. men jag orkade inte så Fredriik gick upp med honom istället, som en timme till och sen var jkag också uppe. åt frukost och duschade sen åkte vi iväg ca 12:00?

första stoppet var hos sävan: där hade vi det trevligt och pratade och Malte träffade sin första bebis. och hade fruktansvärt svårt att låta bli lilla söta Kian.

andra besöken var hos: Maddis. där Malte träffade sin första att unge som upptäckte att det var as roligt att attakera min lilla Malte. det va roligt.

sen åkte vi hem till wagee och hämtade Fredriks data, gick snabbt sen for vi hem till mamma och pappa och lämnade lill skiten. han sov fint då kan jag looova. stoppa i mig en macka en sen åkte vi hem, och väl hemma åt Mikaela lite för mycket negerbolls smet. så nu mår jag mycket illa =( Tuna är här också han och Fredrik gär nå tråk..

Dessutom så åkte jag i diket igår.. det söööt. och mamma säger att jag måste ha åkt fort men det gjorde jag inte och det stör mig.. men men.. sånt som händer.

nu ska jag glo lite på blocket efter en flicka till Malte,. hoppas alla människor har en bra onsdag
puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: