15 augusti. JOBBA EN LÖRDAG?

Hejsan. idag är det lördag och jag och Fredrik jobbar. inte så jätte roligt eftersom jag sov otroligt lite och dåligt bara en timme. har mått dåligt hela natten men Fredrik min kära tog väl hand om mig =) så det kändes bra.  igår var vi hemma hos svärföräldrarna hela eftermiddagen och kvällen. det var jätte trevligt. och Fredrik och jag fick reda på en massa nyheter och roliga ting. 

idag blir det att packa och städa. för imorgon åker jag, Fredrik, mamma och pappa på semester. och på semestern ska jag och Fredrik åka över till västerås. haha alla kanske inte fattar men det skiter jag i och det kommer bli så roooligt. =D

menmen. nu måste jag ut och jobba igen. inte direkt roligt.. hah slutar klockan 14:00. så kanske skriver mer då.ha det så bra alla människor.
puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: