24 h utan sömn =S

Hejsan.
idag var jag och Fredrik som sagt jobbat. allt krånglade och det var skönt att få gå hem till slut klockan 14:00. och för ovanlighetens skull så somnade inte jag när jag kom hem. men det resulterar i att jag inte sovit på 24 h, förutom en timme igår natt, det är rätt jobbigt och får lida med skaplig huudvärk nu. känsla av att FRedrik snart kommer och klagar över det också snart?

Idag hälsade vi på Jessica hemma hos hennes mor och Håkan. Peo var också där. det var sköönt att äntligen få träffa Jessica, evigheter sen sist. och det var trevligt att träffa Peo. haha undra om Fredrik tyckte det var trevligt? hade ju trott att Martin skulle vara där.

igår började jag läsa en as bra bol, "väninnan" heter den. läste ut den idag. brukar inte läsa ut en bok på två dar men det va så braa, helt klart värd att läsa. Älskling tycker jag är tolig som läser. han tycker det är as trist men fär mig kopplar det bort min vardag för tillfället. skönt ibland.

imorgon bär det av på semester. vanligt nog regnar det ute och det är inte så ovanligt när jag och Fredriks ka iväg på nått. blir vell att mysa med Malte och Chilina i husvagnen hela veckan eller nått? men sköönt att komma bort ska det bli.

på lördag nästa vecka ska jag på min första hundutställning och det är med Malte och ocksa hans första, OJOJ säger jag bara och behöver verkligen en jävla massa lyckatill.. ?

BTW. FÅTT JOBB ERBJUDANDE... =D en bra början.. bara villa, hund och barn kvar sen xD men först och främst... JOBB! det andra får nog vänta ett BRA tag. men inte om en annan i familjen får bestämma!!


jag gillar gamla bilder (A)


Jag bara älskar denna bild på min kusin Elvira. hon är världens sötaste <3


Jag älsar denna valp <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: