4 augisti. jobb.

får förlåta för mitt sega skrivande,. men jobbar eftermiddag denna vecka också så hinner fan inte. har lite rast nu. så tänkte slänga in ett litet inlägg.

i söndags va en familj och tittade på Erland, hoppas på det bästa? :)

Jag och Fredrik åt mat i Mats stuga på vår 18 månaders dag där pappa,tore, englund och Mats var, hade mys. men sen var det att åka och rida. för som sagt så skulle dem komma dagen efter och titta på Erland.

och snart blir det att käpa en ny valp =D jag saknar så mycket.

sen tycker jag ni läsare kan säga till mig vad jag kan skriva om.. allt är så trist nu, min vardag har ingenting roligt att ge.

nu ska jag dra.
puss.


Fredrik HAnsen och  Mikaela Göthland.
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: