6 december. det var ett tag sen...

gud vad jag har varit dålig på att skriva blogg. tiden har lixom inte funnits till.. inte orken heller för den delen. men får vell försöka fixa till ett inlägg. just nu ligger jag i min soffs och titar på two and a half men. snar ska jag titta på patetiska Paradise hotel. tidigare idag så har jag tränat på gym och det var as JOBBIGT men behövligt.

Min älskade Margit växer så det knakar och man kan inte få nog av henne. jag älskar henne STORT, FRedrik och jag har det också underbart tillsammans.

i fredags var vi inne på krogen och det var grymt trevligt. och det var verkligen behövligt. vi behövde komma ut lite F och jag. till och med att vi dansade, kors i taket. =D men sen på kvällen vart det lite trökt men ingen fara.

nu orkar jag fa inte göra detta inlägg längre. Jag hoppas att Sofia Backlund blir nöjd.
ha en bra dag alla dessa människor.!

hälsninar från LillaEla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: