15 Februari

Hej!
alla hjärtansdag var helt okej, jag och Fredrik åkte till stan och åt man på resturang och sen gick vi på bio. det var trevligt förutom att bion var värdelös. haha. men så for vi hem och glodde på film och åt äckel bollar. det var våran lugna alla hjärtansdag!

så nu idag har jag bara slöat i sängen en så länge. ska snart upp och ringa mamma och fråga hur vi kommer hem? För idag ska jag rida Erland, inte gjort det på ett par dagar. ska ju eventuellt vara med på pay and jump här i dagarna så önska mig lycka till =P

Erland har gjort så mycket framsteg sen han kom. han är inte lika dryg längre. börjar kanske vänja mig med grisen också xD han är inte lika bufflig och nu väntar han på en nät man går,han har fått styrkan till att orka arbeta lite också., jag älskar honom. Jag börjar få besluts ångest =(

aja nu ska jag ringa min mamma! ha en bra söndag alla människor! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: