19 Feb, kan man ha tråkigare en vad jag har nu?

har så sjukt tråkigt, tyckte att det skulle bli skönt som fan att ha en slapp dag men fyy faan! är uttråkad. vill åka och hälsa på Annelie med mamma men hon är ju skev och vill inte åka med mig! skulle ju kunna hälsa på Fredrik på jobbet men jag orkar inte gå och vågar inte åka moppe. FAAN att jag inte har körtkort nu.. -.-
åååååh, kanske inte blir gävle imorgon heller? beror på om vi får tid hos veterinären med Erland? måste ju åka och titta honom nu. precis när man kommit i gång. varför skulle vi ramla gubben? mitt fel.




vackra..
vackra Erland.. <3



förövrigt så är det ganska mycket som dunkar uppe i huvudet just nu. en massa att göra men som vanligt så skiter jag i det när det är jobbigt. tänk om man kunde vara duktig och komma igång? en utlandresa skulle fan inte vara fel nu och kommer det från mig så är det nå fel för jag HATAR att åka i vanliga fall. 
tur att jag har Fredrik iallafall. Puss på han <3

fan va jag klaga i det här inlägget?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: