24 feb, aktiv på att skriva idag, eller kanske är jag lite uttråkad?

Hej igen,
 jag är arg på mig själv -.- på dagarna är jag hur slö som helst och orkar inte röra mig men när kvällen närmar sig blir jag pressad på att det är dags att sova och får en massa ångest och blir jätte rastlös så då städar jag. som jag preis har gjort men kan ju inte damsuga för fredrik och grannarna sover och det stör mig!! va hemma från skolan idag så varför har jag inte gjort det här tidigare? =( nej då var jag slöö. och kommer inte kunna sova inatt igen och jag som ska upp tidigt imorgon och köra bil på bilskolan ska upp till stan, lätt när man är sååå pigg och glad? eller inte. har klippt och badat Fritte med. så nu är han fin och luktar gott hjärtat <3 medans jag städar tittar jag också på hannibal (venne hur det stavas) bra film, men får ju ingen ro att sätta mig ner och titta och förhoppningsvis somna. får iallafall försöka med det snart för det här suger.

imorgon fyller matte år också, så ska till örbyhus och gratta honom. för dom som inte vet så är det Fredriks bror. och medans man ändå pratar om familjen så måste jag säga att Fredriks lillasyster Sofia är den mest underbaraste flicka som finns. Du är som min egen syster och jag har alltid roligt med dig. glad att jag har dig stumpan. Kommer alltid finnas vid din sida <3
Men nu ska jag dra ha det bra! Bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: