20 Januari

hej.
Nu är det bara 2 vekor kvar tills jag ska tattuera mig och 2 vekor kvar tills jag och Fredrik har ett år tillsammans <3
1 Februari. Älskar dig Fredrik.

idag har det inte hänt sådär jätte mycket, va ledig från skolan så stannade hemma och mör med älskade. sen hem till mamma och pappa å mocka, longerade Erland gjorde jag med träning imorgon hos cattis. hm, får se hur det går? sen har åkte jag hem och nu sitter jag och latar och tittar på bråkmakargatan x) Fredrik min kära jobbar natt och det gör lelle med så fick låna MIN EGEN hund inatt xD
sen så är jag lite depp för att jag varken får röka, äta eller dricka från och med kl 22:00 förutom vatten, för imotgon ska jag till sjukhuset och det ska vell inte bli så roligt då jag HATAR sjukhus och är livrädd. fast det är just stick i finger som skrämmer mest, inte andra sprutor.

nu ska jag krypa mer i soffan och titta på lotta och mysa med min Fritz,,
bye..

Älskade Tarzan <3

Postat av: Anonym

Hallå, jag länkar din blogg så länkar du min blogg.? :D Asso sätter in den den där alla länkar sitter..? :D (A)

2009-01-21 @ 11:20:18
URL: http://sofiabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: