första inlägget!

första inlägget då! jag som är så duktig på att skriva blogg, kanske ska presentera mig själv., Jag heter Mikaela är 18 år och bor i söderfors och odenslätt, i söderfors så bor jag med min pojkvän och i odenslätt så är jag skriven men är aldrig där längre. som sagt jag går på högbergsskolan i Tierp inom handelsprogrammet TURISM och jag lovar er det är den sämsta skolan man någonsin kan välja.
på fritiden tränar jag och är för det mesta och är  med min pojkvän, det som jag tränar med är hästar men ska snart lägga av då min tid inte räcker till. tillsammans med min familj så har jag 5 hundar, 3 hästar, och 2 katter varav att alla djur är mina förutom 2 hundar, dom är min mors.

Min pojkvän heter Fredrik Hansen och är i mina ögon mycket underbar, mycket mer vill jag inet säga om honom just nu!

 

Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: