18 Juli, Grattis älskling <3

Idag blir min bejb 20 år gammal. grattis på honom. <3 Fredrik Hansen.

Förövrigt så är klockan 03:33 på mprgonen, vaknade kl 01:00 och samnade liksom 22:00 så det blev ingen skönhetssömn direkt :/ huvudvärk har jag med. aja snart måste jag gå och försöka somna om igen. ska upp kl 10 och åka till mamma på jobbet en sväng. sen hem till min mor och far och fira älskling. Lelle kommer förhoppnigsvis också,

om en vecka är vi i leksand kära Fredrik och sofia. VI SKA HA SÅ ROLIGT. bo i stuga och bada en massa. haha låter som värsta seriösa barnfamiljen men så är det inte. jag m in pojkvän och hans syster,. ,myyys. <3

västerås blir det nån helg också. ska skjutsa männen.

hoppas jag får får min bejby såld snart. bara jobbigt att gå och vänta när jag vet att han ska bort ändå. plus att intresset för häst är noll just nu och så blir man tvingad och rida varje dag ändå. ingenting jag uppskattar.

nu ska jag i säng. alla söta människor. skriv grattis till min gubbe.. <3
Puss.




Fredrik Mattias Hansen. 890718

Postat av: fia

heter fredrik mattias i andra namn? :P haha

2009-07-19 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: