18 juli. stockholm

varit hemma hos mamma och ätit tårta och firat älskling. nu snart kommer Lelle hem till oss och äter tårta. sen åker jag och Fredrik till stallet och fixsar hästarna och sen blir det att åka till stockholm pch segla med svärföräldrarna och Fia. eller segla vet jag inte om vi gör men ska sova i segelbåten iallafal. =)

imorgon åker vi hem igen för Fredde man ska jobba natt. själv är han ledig. =D blir en massa stuga och mysa med hundarna och LElle antar jag för han har också semester. mamma och pappa ska fan ivög och semestara i sverige i sommar =O det förvånar mig. det värsta är att dem åker när vi åker och då kan dem ej ta hästarna och Lelle åker till fjällen så han kan ej ta dem. får fråga någon annan ? värre en så är det ej.

menmen. nu måste jag packa det sista. ha en trevlig lördag alla människor. för det ska jag och min pojke ha <3
Puss.

btw. snart blir det vovve. jag köper troligtvis en griffon flicka och Fredrik ska köpa en blandras.. :)

Postat av: fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia

du är dum! (A)

2009-07-19 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: