14 Juni. söndag

Hello!
inte orkat skriva på ett tag. haft kriis. min atudent i Fredags finns inte så mycket att tala om, bara att jag fick fler VG en IG. haha det gör iallafall mig stolt. hade det trevligt till ca 14:30 sen vart det kattskit av allt. men löst nu.
igår drog jag och Fredrik till uppsala. vi åt först på våran kult resturang KINAAA :D alltid samma. efter det gick vi på bio kommer ej ihåg vad den heter typ någonting med valentime. med 3D. den va rätt ok. efter fpr vi hem och åt ännu mera.. MATVRAK.. idag söndag har vi inte gjort så mycket,. vaknade tidigt men låg kvar länge och myste i sängen. sen hem till mamma och pappa, där åt vi och mockade och lekrte en massa med vovvarna. är hemma i lägenheten nu. jag sitter här och skriver och lyssnar på musik och Fredrik leker med sin tööönt bil. ikväll blir det mys med chips och ostbågar. sova tidigt ska upp och jobba imorgon kl 06:00. Fredrik ska med jobba så blir att göra det tillsammans.  men nu ska jag göra någonting annat hade så bra.. Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: