22 Juni. värme.

åh herre gud så varm och skönt väder det är.

Idag har jag haft Malte, Flisa och Fritz hela dagen och det har varit helt underbart. nu har dom tråkigt nog åkt =/ Mamma och jag var med Erland en sväng till Tirk. och han gick självklart himla bra. <3

sen har det inte hänt så mycket. imorgon vette fan vad som händer? finns ju ingen att vara med? Fredrik jobbar, Jessica jobbar. och sen vette fan. alla vänner utpm jag jobbar ju =S men får vell försöka hitta på någonting skoj?

dessutom vil.l jag flytta nu. och det ska vi göra snart. Fredrik och jag. blir ny lägenhet. men jag är fan sugen på hus? venne varför. bara jag slipper klippa grösmattan x) och dessutom funderar vi på att åka till nåbadkand i sommar. skara eller leksand? om det inte blir av åker vi till göteborg =D vi kommer få det nice bejby..

men just nu är livet trist.. väntar på att älsk ska bli ledig så vi kan göra någonting =D bada, titta bara göra saker. saknar det så när du och jag hade ett lov tillsammans sist? eller ledighet kanske man ska säga? jag venne.. minns du när vi åkte till turkiet pch bara slappa? det var så underbart <3

aja. nu kanske jag ska ålugga lite körkort innan NCIS börjar. då ska jag plantera mig framför TV:n. och SEX AND THE CITY har slutat :'( vart förskräckt. det var ju mitt älskling program.. och nu kommer jag också missa NCIS mycket eftersom att jag snart börjar jobba och måste sova tidigt. menmen.  ha en trevlig kväll.
Puss.

BTW. Grattis till Emil och hans kära flicka N till eran nyfödda son! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: