24 Juni. ensam

Har aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv. sitter här och bara tänker. det är så tomt utan dig. känns som att vi förlorat alldeles för mycket tid tillsammans och nu är du bara borta. Knubas jag kommer alltid att sakna dig <3

Vill att Fredrik ska komma hem nu. vill inte vara såhär ensam. Han kommer hem om ca en timme. men det är alldeles för lång tid dit.. KOM HEM NUUUU!!

förövrigt så ska jag tävla idag. i Österfärnebo. Ska debutera 90 cm. känns inte som om jag ska tävla idag, är inte pepp på det heller. och på söndag ska jag också tävla. i Sävja. där ska jag debutera 95 cm. hoppas det går bra och önsk amig lycka till. ha en bra dag alla människor, nu ska jag försöka få i mig mat.
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: