25 Juni. Trimmning på Malte.

hello!
Idag har vi varit och trimmat valpen Malte. det kan ni läsa på Maltes egna blogg. "maltevilding.blogg.se" som sagt så har i princip hela dagen gått åt till det. när jag kom hem lagade jag middag åt mig och fredrik så vi åt när han kom hem från jobbet. och för en gång skull åt vi vid köks bordet. och nu gnäller hanbara på sin mage, (tror han åt lite mycket) nu sitter han och spelar på sin data och jag sitter här på min och skriver. funderar på att plocka fram min bärbara på skriva på den istället. bra mycket härligare. synd bara att den är så seg. funderar på att köpa mig en ny sådan.. ?

Saknaden efter Knut är stor. kan inte åka hem till mamma och pappa för då kommer den värsta smällen. när han inte är där. kommer bli konstigt när man ropar på alla. Knuttes namn kommer atomatiskt komma med, och det kommer bli jobbigt, när jag och Fredrik åt frågde han hur Knutte mådde. fast han är ju död. ingen i familjen har nog riktigt fattat en att han faktist är borta. saknar och älskar dej Knutte ♣

Nu ska jag glo på tv hade jag tänk. sen försöka sova. ska försöka komma upp tidigt imorgon,
Ha det bra folket.
Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: