7 Juni. Skallebank

jag är trött och jag orkar inte.. sovit som en apa och mår riktigt dåligt just nu.  va hos svärföräldrarna imorse med mamma sen kom pappa, åkte hem med mamma sen, mor och far tatuerade sig,, pappa är kvar. ska försöka orka mig ut och rida, men har inge ork och ingen liv i kroppen flr att göra det, men måste för har hoppning på special idrotten imorgon, Dessutom är det den sista special idrotten någonsin. Tar ju studenten på Fredag, inte pepp för 5 öre. känner nu bara för att sova tänker inte på annat. jo en sak till tänker jag på. hur i helvetet jag ska kunna köpa cigg idag. det är ett BIGT problem.. åh vad jag bara svammlar, dom som undrar vad som egentligen har hänt kan ju typ fråga på msn eller nått.. vill inte skriva häär. inte nu, kanske senare,,

ska försöka sega mig ut nu,
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: