18 Mars.

Hejsan!
Denna dag har jag först varit på körskolan och kört lite bil i stan. Det gick SKIT bra, nu gäller det bara att plugag så har jag körkort inom kort =) sen så gick jag till min praktik och det gick bra idag iallafall. Trevliga människor. sen hem till mamma och pappa och så har jag lekt med Flisa och Fritz och retat gal feber på mamma och chilina., Knutte är ju döv så han stördes ju inte av det xD sen så har pappa min mockat åt mig idag. GLAD kan man ju säga att jag blev och nu ska jag och mamma ut och rida =D jag på Erland och mamma på Tarzan faktiskt. efter det så bär det iväg på hopp-träning med Sushi =D får se hur det går? men jag tror det går bra så länge det inte är skynken eler vattenmatta med xD haha.

sen ska jag hem till lägenheten och kanske städa lite? iallafall så ska jag försöka PLUGGA. och måste säga att det är skönt med vädret som är påväg åt rätt håll, inte ett moln men det är ju inte så varm men solen lyser ju iallafall. detta ger iallafall mig lite vårkänslor och gör mig på lite bättre humör. nu vill jag bara att sommaren ska komma. då ska jag ha roligt med min mor nu när hon har all tid i världen. tycker jag är Trevligt, hon och jag kan behöva tid tillsammans. =) Nu ska jag gå och dra upp henne ur sängen så vi kommer ut någon gång. ha en bra dag alla människor! =)
Puss.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: