24 Mars. Skolan

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan fast alla mina vänner har åkt hem. tänkte med åka hem men kände att jag har en del att ta igen så bäst att jag stannar. fast är ju helt ensam. :( menmen. har iallafall varit en stygg flicka idag. fuskat inte bra. men ibland måste man =D vädret är riktigt piss idag också, =( snö sen sol sen snö storm igen fan läskigt. men hoppas det blir sol när ag ska hem för jag orkar inte rida i det här vädret. ska ut på Erland idag. ska typ tävla om 2 veckor. HAHA skit lågt på Sushi men känner att jag kanske måste ta det lite lungt med Sushi, Erland kanske också ska vara med och tävla också. typ 70 eller nått. snart är det lokal också,. då tror jag båda följer med. fint det. debutera lokal på Erland.

imorgon är det kärning också, fast på eftermiddagen så lär  gå tidigare från praktiken. imorgon är det också tränign hos Cattis med Sushi,. hoppning hoppas det går bra för igår fick hon ju inte så super bra på dressyren.

så till Fredrik. det går det jätte bra mellan mig och Frodan. Älskar min Froda. kanske ska skaffa hund snart =D chihuahua eller amstaff vill jag ha,. eller en söt bullterrier. fast tiden är ju svår att hitta till en stor vovve =( men men nu sitter jag bara och skriver skit saker så ska försöka plugga lite istället. En massa stavfel har jag med gjort för orkar inte vara snärt i fingrarna =( haha hoppas ni ser vad jag skriver ändå.  Nu ska jag dra.
Bye.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: