16 Maj. lördag

hello! 
Idag händer det. Idag flyttar Sushi. Lite jobbigt dårå men det är spelreglerna. Känns iallafall helt rätt med Cassie. och det lättar på¨hjärtat otroligt mycket. igår kom hon. Men det var jag och Hanna som red och HAnna hoppade Erland litegrann. det gick jätte bra, men måste säga att jag hade ju inte riktigt min Sushi ridning kvar. Skit svårt. haha. hon är så speciell att rida. tog ett språng på henne och det var ju inte direkt lätt.. haha. 

och på onsdag åker vi troligtvis och hämtar bäbis Malte. länktar så på att få hämta honom. och han ska bli MIN.. söt MAlte. men nu ska jag åka eller snart Lelle kommer vilken sekund som helst och hämtar oss och skjutsar hem oss till mamma. så nu måste jag sluta skriva. 
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: