17 Maj. söndag


som sagt så flyttade Sushi min älskade häst igår och det gick jättre bra. fast det var jätte jobbigt att skiljas åt. vi skjutsade ju upp min fina till stockholm så vi fick se hur hon skulle ha det m.m. det var jag, mamma, Hanna, cassandra och hanna. efter att vi skiljts åt från Sushi och Cassie så åkte vi till Ann-cristine och hälsade på henne isabella och rebecka. satt och snackade i en evighet och det var riktigt trevligt. saknar Bella super mycket inte träffat henne på en evighet. 
och sen så erbjöd ann-cristine mig att jobba nere i stockholm hos dom i deras chosk på golfen som ligger ute på värmdö. och jag svarade självklart JA =D då tar jag troligvis mina hästar och packning och drar ner dit och jobbar och så. ser jag fram emot. efter det drog vi till anki och hämtade köksbord, stolar och kökssoffa till lägenheten som är SKIT FINT. efter det åkte vi omkring i stockholm och mamma guida oss omkring. sedan åt vi i upplandsväsby och sen drog vi hem. det var den dagen. 

Idag vaknade skit sent. hoppade i duschen och åt frukost. sen åkte jag och Fredrik hem till mamma och pappa och där va Hanna. hanna red Erland medans jag och Fredrik badade Tarzan och sedan badade vi Erland vilket inte var så uppskattat ska jag tala om. haha och mamma och pappa drog iväg på bio men ett tag efter att dom åkt slutade vattnet att fungera och Erland stod gelt in shamponerad. så bara för dom och vända så pappa kunde foxa vattnet så vi kunde fprtsätta bada Erland. så vart ingen bio för dom så pappa vart skit sur för att dom missa och mamma jätte glad för hon tycker inte om att gå på bio xD. sen hem med nya bort och det så det var skit fint, sen lagade Fredrik mat och jag städade hela lägenheten. pluggade lite kärkort också. tänkte ut och gå nu om jag orkar. sen träna lite och sen hoppa i säng. försöka somna tidigt så kjag orkar plugget imorgon. d¨ blir det att plugga mycket. 

men nu ska jag dra. ha det så bra. 
puss. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: