25 maj. 03:17

tjabbba.
Jag har pluggat till nu på min jävla hemtenta. tog mig fan över 6 timmar på 9 jävla frågor.. snaka om att jag kommer försova mig imorgon som jag inte får. puust. menm nu är den klar. bara en massa annat plugg. men om lite mindre en 3 veckor så tar ju jag studenten. härligt härligt. ingen mera plugg för mig del. bara en massa söka jobb, sitter och funderar på om jag ska behålla Elis eller inte? vet inte en. skulle ju vilja sluta men kan jag verkligen sälja en sån toppen häst? HAN ÄR JU BARA SÅ BÄST!!!

btw så pratade mamma med Cassie igår och Sushi har det jätte bra. blir att hälsa på henne snart. pussgurkan. hon är den vackraste för mig (A) iallafall vackraste flickan..<3 känns som att jag bara ger upp alla mina älsklingar. det är inte roligt men vad sk ajag göra då? .. inet lätt att bara kasta in hästarna i garderoben som man kan göra med fotbollen när man tröttnar.. när jag var liten så åkte jag cross. skulle ha fprtsatt med det istället, säljer jag Erland så blir det antiken att köpa cross till lilla mig eller att köpa en flickvön till Malte som troligtvis ska heta Majvor. HAHA jag gillar namnet. OCH MIN MALTE ÄR EN RIKTIGT TUFFING. det gillar jag. veka hundar är ingenting för mig. dom är bara tråkiga. . jag lär mina från början eller snarare låter dem lära sig själva hur livet fungerar och vilket plats han har. inge daltande. men han blir inte härdad för det är han ändå. haha kan har ramlat ner från bode soffan och trappen och inte ett gnäll. han reser sig upp och skriger iväg och leker han. alla hundar leker han med och går inte undan. nu kanske jag låter värsta elak men så rä det inte. det jag menar med allt är att jag inte lufter upp mina älsklingar om det nu skulle komma en annan stpor hund. dom ska lära sig vem som bestämmer heöt enkelt. det är min åsikt. och vill dom inte ramla i trappen igen så måste dom ju upptäcka själva att är gör det ont om man går. inbte hålla på att lyfta upp så fort det är nått nytt på g. MEN FAMILJENS MALTE SKÄTER SIG UTMÄRKT., hade inte förväntat mig annat. denna ras är en tuff ras. för er som inte vet så är han en griffin belge. skit söt..

haha nu flyter texten iväg, märks att jag har tråkigt., kanske ska skriva lite snabbt vad som händer imorgon.
*skola
*rida
*(kanske sola)
*plugga
*städa lägenheten (om jag orkar)
*försöka hinna med att tvätta.

en massa att göra. lägenhet har inte bara ljusa stunder. speciellt inte för mig som aldrig tvättat förr och haft en underbar mamma som städar åt mig (A) och till och med viker mina kläder. jag är lite bortskämd så måste jag säga. eller snarare var bortskämd. kanske någånting att skriva om någon dag. mina föräldrar+lelle. så alla får veta vilka underbara människor jag har runt omkring mig (för det mesta)

men nu ska jag sova. ha det så bra alla människorr sov gott. kl 03:31
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: