28 Maj, tandläkaren.

Hej.
snart ska jag skynda mig till bussen så det blir ett snabbt inlägg. Ska till tandläkaren på undersökning fast jag var där för typ 3-4 månader sen. helt sjukt. Fredrik har fan inte varit in på 2 år. Iallafall, Erland gick skit bra på träningen igår, han hoppade 105 cm och det har vi inte gjort förr. så nöjd är jag. Senare idag for jag hem till mamma och då ska jag leka med Malte. Vill ha min bejb. mina andta bejbisar sov med mig inatt också, Flisa och Fritz. hade en massa skoj. och imorgon ska jag jobba. 10 timmar. slutyar inte fören kl 02:00 på natten. Kommer vara sjukt trött då jag ska upp tidigt på lördag morgon. För då blir det att åka till Örbyhus för det är Örbyhus dagen.

Fredrik Tattuerade sig igår och det är SKIT ful. tycker inte om motivet och tycker inte om när det är så ihop kladdat. nej ingenting jag någonsin skulle vilja ha. Aja nu måste jag skynda mig, Ha en bra dag alla.
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: