31 Maj. årets första dopp idag.,

Hann ju bli ett i Maj, nog för att det var sista dagen men det är ändå maj. :)
inte sdkrivit på några dagar. men kan sammanfatta kort. I fredags så jobbade jag till sent på natten och igår (lördag) pkte jag och min gunne till örbyhus på örbyhusdagen. satt och drack med hans bror Mattias och hans flicka Emma som också förlovade sig igår, Grattis. sen vart det att parta på ip och det var roligt ett tag men inet sen så vi gick hem, drog en vals med svärmor blandannat. det var skoj. haha jag och Fredrik buggade och dansade vals också och måste säga att han SÖG.. men roligt var det.

Idag har det inte hänt så mycket, vaknade i örbyhus och åt tårta och paj eftersom det är morsdag. sen tittade vi när Mate dgadda sig och sen hem till Söderfors. Fredrik drog och jobbade och pappa kom och hämta mig med båt så for vi upp till stugan. lekte en massa med Malte, pluggade körkort och badade. det var hur mysigt som helst. måste göras igen. ska leva där uppe 2 veckor efter studenten hade jag tänkt, för sen blir det att jobba en massa och det är ju inte lika roligt.

Nu är Fredrik och jag hemma igen. och nu ska jag plugga. måste lämna in en massa imorgon som jag inte ens har börjat på. så blir vell att plugga hela natten. och imorgon får jag verkligen inte komma försent. så nu har jag inte tid för mer bloggande. ha det bra människor.
Puss.


Min Malte <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: