*.

haha jävla värdelös blogg jag har. xD

ÄNDRADE PLANER FÖR KVÄLLEN TROR JAG! =D kan bli trevligt. är ju ändå där så. men i och för sig så skulle jag säga emot mig själv. men ändå inte? inte jag som var så dum, jag har faktiskt anledning.. haha ingen lär ju fatta någonting. xD jag vill verkligen inte åka på denna kurs. kommer suga get balleh. hela 5 timmar lång kurs. jag kommer dö, iallafall somna. då lär jag göra bort mig. bara hoppas att det är människor där som kommer roa mig.? blahablhaha.

HANNA ska träna ERLAND ikväll, hoppas det går bra, önskar er lycka till.

på söndag åker nog vi och kollar på Malin när hon tävlar, och och då ska självklart Malte med. och dom andra äsklingara med om dom inte är uppe i stugan med pappa. nu orkar jag inte mer hej då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: