4 september. jobb

Hejsan,. nu är klockan 21:32. min man och jag jobbar. blir 3 nattskift tillsammans. det suger med det drar in pengar, så det är bara att bita ihop, dricka kaffe och jobba på. Margit är självklart med oss. hon ligger i en mys grej med tak med sin puff och sover sött. och bryr sig inte ett dugg av att vara här. det är ju ändå bara hon ja och husse. perfekt att man kan ta med sig henne på jobbet.

Idag for vi hem till mamma och pappa två gånger. Malte blir lika glad varje gång lill tjejen kommer och jag kan lova att hon trycker ner honom. hon är en tuff bastant tjej. men Malte är så ättrig och älskar henne. Fritte är lite mer putt och går undan. han tycker att en valp är pest och pina.

idag träffade jag och Fredrik Kim också, han kommer förbi oss någon dag och det gillar jag, =)
men nu ska jag dricka kaffe och mysa med min valp. ha det så bra alla människor.
puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: