5 september. jobb

Hejsan. nu är kl 23:08 jag och min man jobbar igen. självklart är Margit med. Fick inte så mycket sömn idag så är skapligt trött men det ska nog gå bra. om maskinen nu ville sköta sig vill säga. den går bajs dåligt, idag var jag och mamma på middag hps min moster. det var trevligt och gott. Malte och Margot har lekt gärnet av varandra.

Just nu känner jag att det börjar bli dags att flytta. vill inte bo i söderfors längre, saknar alla mina vänner jag kommit ifrån. hoppas man finner dem nu igen när hästarna är borta. för så som det är nu så umgås jag inte med någon. det är jobb som gäller för det mesta. och Margit. är faktiskt med min mamma mest. fast snart åker jag mamma pappa och Fredrik iväg till sundsvall på semester och hund utställning.  sen funderar jag på att följa med min mamma och pappa utomlans men vet inte om jag vill lämna min gubbe och min älskade vovve. haha gud så töntig jag är men hatar att åka iväg 1000 mil utan honom. då är det bättre om han är med (A) får försöka få honom att fixa pengar på något sätt.

nu ska jag ut och jobba. ha det så bra alla människor.
puss.


saknar dig älskling, mitt kära satyg <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: