Tarzan <3

Jag saknar dig min vän. det är tomt utan dig, alla våra dagar alla våra månader och år. ingen kände dig som jag. och ingen kände mig som du. vi var verkligen bästa vänner. vi behövde inte tala med varandra för att förstå. jag såg i dina ögon och du såg i mina. var jag ledsen kom du alltid och tröstade. du la din mule mot min axel. du lyssnade och höll det för dig själv. Du va verkligen den bästa vän en människa kan ha. du hade en personlighet som tilldrog mig. du var speciell. vi fann varandra efter en lång kamp. vi kämpade med att lära oss att lita på varandra. det var inte lätt. det tog många år, men när vi fann tilliten fick vi en enorm kärlek oss emellan. du var verkligen min. bara min. och du försökte aldrig ersätta mig. fast jag svek och du blev andra hand så var du alltid där och väntade på mig. fast i mitt hjärta har du aldrig varit andra hand. du har alltid varit nummer ett. min mest älskade av er alla. jag vill ha mer tid tillsammans med dig. vi var påväg att få det precis då olyckan inträffade. jag känner skuld och ångest. jag vet att du lyssnade på mig och tittade mot mig ögonblicket innan du dog. Jag kommer verkligen aldrig att glömma dig. du var som min bror, min son och min bästa vän på en gång. tillsammans fann vi trygghet i varandra. du räddade mitt liv och jag räddade ditt. föralltid en djup kärlek oss emellan min bästa trognaste vän Tarzan.





- saknar dig så älskling. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: