R U B R I K

oj oj oj så rastlös jag är, så därför ska jag städa lägenheten (igen) städar hela tiden. hm , dåligt mönster. sen så är jag hundvakt så ska rasta alla vovvsingar snart. ska bara vänta på gubben. märkt att jag byggt upp ett dåligt mönster gällande det mesta. men det ska bli ändring.


ska försöka få tag på en gammalvän någon dag och ta mig ut dit, saknar henne otroligt mycket. sen så ska det pratas vett med L också. det var ett tag sen.

Annars så rullar livet på och jag är en gla kvinna. trivs i min underbara vackra lägenhet med min gubbe och hund. får hem en till vovve snart (babbe/Barbro) Lisas Bebis. hon och alou är bara så söta. Snart är det sommar och mycket ska göras.

tyvärr får jag ju inte tävla med båten i sommar vilket jag tjurar över så det kanske Fredrik ska göra istället för mig så får jag ta igen det nästa år. för det vill jag verkligen.

men nu ska  jag städa ha det bra.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: