Valborg.

Hej!
Idag är det valborg och vi har haft en trevlig dag. Far iväg till Lelles stuga och grillade en massa gott och hade det allmänt mys med Hundarna. sen på kvällen åkte vi Till Tessan och Charlotta vette fan hur man stavar hennes namn?!?. Där var det fest. men ingen av oss drack och runt 22:00 - 22:30 åkte vi hem efter en god bennys korv. nu är vi hemma och nördar framför en varsin dator. Men ska stänga ner snart och mysa ner i sängen i värmen och glo på film och försöka sova gott. Har ju haft lite problem med sovandet, alltid sovit tungt men nu vaknar jag av ingenting och flyger upp. men det tillhör vell till förberedelserna? :)

Nu ska jag förbereda för att sova.
Hoppas er alla en trevlig kväll och sup lugnt.


Margit min älskade när hon var valp..


Detta är den första "PUSS" bilden på oss som togs i Januari 2008. Då kunde man ju knappast tro på det som nu händer, Det som nu är påväg. Jah trodde aldrig på vårat förhållande från början. Och det gjorde inte du heller. det som är så sjukt. Nu är vi bundna för livet, och jag älskar det. <3

Postat av: DIN HEMLIGA BEUNDRARE ;)

Älskar dig mest min älskade <3

2010-04-30 @ 23:34:58
URL: http://www.fixit.3w.se
Postat av: Ida

Vadå för förberedelser? :) nu blir man nyfiken.. :D

2010-05-01 @ 21:51:04
URL: http://idablomqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: