Min helg.

Min helg har varit helt ok!

I ördags var jag och Fredrik till östhammar där mor och far va och campade. På vägen dit försökte Fredrik lura in mig på cykelvägar bara för att GPSen sa så.. men ack så fel han hade då den var fek inställt. När vi väl kom fram bjöds det på god mat och lugn. På vägen hem lurade han mig igen då jag vela köra mot uppsala och han sa åt mig att köra mot gävle. gjorde som han så då jag hittar som en kratta men så fel han hade igen och det vart flera min extra ;)

På söndagen åkte jag tillbaka själv, Fredrik jobbade. Mysig promenad med hundarna och massa prat och god mat. denna gång vart det inga fel tack gode gud. tycker inte om att åka själv då jag suger på att hitta.

Idag måndag har vi bara pratat resa stor handlat en massa mat och sånt. Sen när Fredrik vila åkte jag till mamma och vi plockade blåbär och gjorde paj. AS GOD!! Bara det att det hände någonting med Märta... Helt plötsigt vart hon halt och fick ont. gick över och kom tillbaka så vi gick hem.. Nu visar hon ingenting. Hoppas det bara var för stunden. Min lilla pärla. <3

AJA bara en kort förklaring på allt. blir för mycket att skriva och detta är nog tråkigt att läsa.


SEN ÄR JAG SJUKT LESS PÅ FOK SOM LÄGGER SIG I OM SAKER DEM INTE HAR MED ATT GÖRA OCH SÄGER SAKER OCH INTE ENS KAN FÖRKLARA SIG
...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: