Söndag.

Min söndag har varit rätt trevlig. Efter att jag och Fredrik vaknat låg vi i sängen och mös till en film. Efter ett tag kom jag på att det var tävligar på Tirk så vi åkte ner dit. Hann och se några starter i kategori B. Fredrik klagade på kukten och jag njöt. Märtas ögon höll på att pluppa ut av nyfikenhet. Ringde mamma, dem skulle till älvkarleby på marknad. Då vela vi följa med. Märta, Malou och Malte följde också med. Chilina som är 14 år ville stanna hemma och Margit är för tung för att bära och ville inte att hon enbart skulle se fötter så hon fick också följa med.

När vi kom hem så stod Fredriks morbror utanför med sin familj. Tyvärr var jag helt slut och valde att vara osocial med dem så jag gick och la mig och vila. Sen hem till mor och far. där var även min moster. Pratade lite innan vi begav oss hem.

Badat har vi gjort i en timme SKÖNT. så nu blir det sängen. imorgon börjar Fredrik skolan och jag jobbar natt. Buu för skolan. Då är ju karlfan borta hela dagarna. Men bra ändå att han går i skolan :)

rätt mysig dag och nu laddar vi krafterna för imorgon då det ska städas. Ett fint hem vill ju alla ha.

godnatt gott folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: