GOD JUL

Dagen började  hemma hos mamma och pappa med dem, alla hundarna, Fredrik, lelle och Glenn. Åt god mat och öppnade presenter. Sen for vi till svärföräldrarna i örbyhus där det vart mer god mat och presenter. kort och gott. En trevlig och mysig dag.

Jag fick av:
Fredrik: En bra salva jag inte vet vad den heter, en morgonrock, en parfym.
Mamma och pappa: En videokamera och armband.
Fredrik och Lelle: En dator.
Farmor och farfar: Trisslott och chokladask.

Svärmor och svärfar: Ett halsband. (Fick tillsammans med Fredrik: Bebissaker, handdukar).
Emma, Matte och Alicia: Lotion, duschkräm och handkräm.
Niklas: Choklad fontän.
Fia: Diadem.


Kan ha missat att skriva upp någonting jag fått och får isåfall be om ursäkt med det är så mycket att komma ihåg. =O

Fredrik fick av mig:
En armlänk med bricka där bebis namn ska stå.
En bil. (Tillsammans med Lelle, mamma och pappa)

Nu blir det att kvälls städa så att jag kan sov bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: