Gott nytt år <3

Dem i kassan på hemköp lär ju fundera på vad jag håller på med när jag ifrån ingenstans skriker SHIT FAN! Fick mig en räjäl smäll på kissblåsan av min älskade dotter. (men det visste ju ingen annan) Dagen blir otroligt lugn för oss. Vi ska äta middag med Lelle, Margit, Märta, Malou, Malte, Chilina och Flisa. 6 hundar i våran lägenhet, det blir mysigt. På 12 slaget kanske vi firar av lite raketer. (har ju kvar alla mina ifrån förra året). Jag har en snäll kille som väljer att stanna hemma med sig höggravida sambo istället för att dra ut och festa. ÄLSKAR DIG FREDRIK <3

Just nu håller Fredrik på att förbereda maten som blir fläskfilé och potatisgratäng. själv ska jag städa hela lägenheten så den är fin tills ikväll. Sen får vi se vad vi hittar på? =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: