Inte hänt så mycket idag.

Inte hänt så mycket idag. Vart på MVC, sedan den obligatoriska fikan på konsum. Sen åkte jag hem till mamma medans Fredrik försökte sova efter att ha jobbat natt. han har svårt med att somna om jag är uppe och skuttar även om jag är tyst, han är för nyfiken av sig. Efter att han somnat åkte jag hem igen och somnade även jag, mindre bra. så Nu är jag pigg som en lärka. och kommer nog vara det hela natten.

Fått lite nytta gjort sen Fredrik åkte till jobbet klockan 21:00 iallafall. Dammsugit, Dammtorkat och nu väntar jag på att golvet ska torka. Gjorde det igår men passade på att göra det idag igen när gubben är borta och inte ivägen.

Påväg hem ifrån MVC så stannade jag på macken för Fredrik skulle in. Då skulle jag passa på att dricka cola. Jag tycker inte om kolsyra och skakade den som vanligt. Men glömde bort det och öppnar. Inte att jag snabbt stänger locket eller hoppar ur bilen. Nej jag sitter och tittar. Så nu består hela min bil av kladd. BRA DÄR MIKAELA.


Nu hade jag tänk ta mig ett bad och sen kanske en kopp te och mysa med mina hundar framför en bra film.
Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: