kaffe och bulla.

En stadig frukost som bestod av kaffe och bulla. :)

Har hunnit med att städa lägenheten så nu är den fin igen. Ska ta mig en dusch och sen är jag redo för dagen. Hade tänkt börja med att gå en promenad med hundarna. (om jag hittar kopplen) Duktigt gjort att tappa bort dem.

Kanske drar till stan senare, om vi får hundvakt? Vill inte lämna dem ensamma hemma.

Inatt försökte jag mig på att bestämma vad som ska i BB väskan till bebis. Vart inga bra alls. Har typ bara rött och rosa och det blir ju ingen bra kombo. hm. Får försöka hitta på någonting. Det är 46 dagar kvar till BF. Är i vecka 34 (33+3). Kanske tidigt för att se vad man vill ha med. Men jag har ju ingenting annat för mig så.

Nej nu ropar duschen på mig. Ha en bra måndag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: