MVC imorgon

Städat, CHECK. Natt rastat hundarna CHECK.

Imorgon blir det att fara till MVC. Titta om älskling har lagt sig till rätta och se hur kurvan ser ut. även alla dessa prover. HATAR STICK I FINGER. Hoppas nu också att jag har gått upp i vikt och inte ner som förra gången. Men det tror jag för har ätit betydligt mycket bättre på senare tid. Inte bra, men bättre.


Här kommer lite bilder som jag knäppte igår.

Hela klungan grus. Fredrik fick agera och hålla i bebbarna. Dem var inte så villiga att sitta stilla.



Malte stod i fönstert och tittade efter sin mamma. MAMMA GRIS.


Malou äter ben :)


Postat av: mamma

Fina bilder du knäppt på mina små. Kul med gruppfotot också. Margit såg lite märkvärdig ut.

2010-12-29 @ 22:20:24
URL: http://hallontuttar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Margit är märkvärdig :D vi får försöka knäppa några fina bilder på dem alla någon gång :D

2010-12-29 @ 22:33:24
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: