Sommaren får komma snart.

Fan att man inte kan bli frisk någongång...
Är så less på att vara sjuk och frånvarande. Vill vara aktiv och frisk. Hoppas man blir det innan det är dags att trycka ut bebben. Då lär jag ju behöva alla krafter jag äger och har. Just nu existerar inte krafter alls.

Skulle behöva städa, men det tänker jag fan inte göra idag.
Skulle behöva duscha, men jag orkar inte.
Skulle behöva komma ut på en promenad, men det är ju så kallt ute.
så vad ska man hitta på idag?


Fredrik och jag är mobboffer helt klart..


Jag vill åka och bada i sandviken. Men jag kan ju inte göra någonting annat än att ligga i bubbelpolen pågrund av magen. Det är ju inge roligt. Nu får det ta och bli sommar så man kan åka ut till stugan och slappa, åka båt och ha det allmänt mysigt. Dessutom har vi bebis i sommar. SAKNAR !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: