missnöjd.

åh vad less jag börjar bli på min blogg design. den är så dålig och ful. Fredrik ska hjälpa mig med det före jag fattar inte ett skit. men han är ju så slö. han har alltid annat för sig som jag inte heller förstår mig på. Han är en sån data nörd. Men även det har ju sina fördelar. Älskar dig tönten <3

Min Margit ät jätte sjuk. och det gillas inte. Så blir nog en mycket lugn dag för hennes skull.

HAHA. Annelie är i marocko och där var det spöregn och 15 grader varmt. Inte en bra start. vet inte vad som har hänr med det landet. det var till och med varmare i grekland och det brukar det inte vara. det är å konstigt på gång. OCH JAG VILL ÅKA UTOMLANS. får tjata på min mamma, men det går ju inte å sticka ifall Flisa ska ha valpar snart för då vill man vara hemma. HOPPAS HOPPA.





FREDRIK & MARGIT. - Jag älskar er så otroligt mycket. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: