döden

tänkte vara lite duktig och skriva igen på kort tid.  =) good me.

måste säga att någon människa har gått in på Fredrik FB och tagit bort mig som vän. tycker bara det är skapligt patetiskt att någon människa inte har mer till liv.. ursh på dåliga människor.

Idag hade jag stora planer.. skulle vara ute i det fina vädret och ha mys. men så´blidde det inte. bara legat och degat i princip. duschat och städat lite. ikväll ska jag hem till mor och far så hundarna får leka lite sen vet jag inte vad planerna säger. kanske träffa någon vän eller någonting.


sen måste jag säga att det är stor otur med döden just nu. inom kort tid så har  först knut lämnat oss, sen Tarzan, sen Natta, sen Marcko, sen joel. det räcker nu ? tycker detta är gryyymt jobbigt. :(


aja.  tycker bara min blogg är grymt tråkig och det suger pung att läsa den för det finns ju ingenting roligt i mitt liv som händer. baha.

ha en bra dag.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: