12 fulla veckor

Nu är denna Fredag slut och jag har nu gått 12 fulla veckor.
Det gick så fort. jag väntade barn som jag skulle ha fått på julafton. Men fick ett missfall den 1 Maj. 2 veckor efter var jag gravid på nytt. skapligt förvånad. Men lycklig till tusen.  Så snart blir det (om allt går bra) Mamma Mikaela och pappa Fredrik.

Imorgon ska det stor städas och sedan åker vi bort med husvagnen och campar. MYS! ska bli skönt att komma ifrån vardagen om bara så för en dag. kan verkligen behövas. Har inte mått sådär toppen bra precis. gått ner i vikt iställer för upp. och har svårt med maten och mår illa för det mesta. Har till och med slutat ätit godis i princip. det var ju iallafall behövlig..

Godnatt.

Postat av: Susann Lindberg

Bara att önska er ett stort grattis. Hoppas det går vägen denna gång.

Aptitlöshet är något som hör till, tror jag. Själv hade jag svårt tom med matlukten. Åt mest bara filmjölk och citroner :) Cigaretterna smakade inte heller något vidare. Men matlusten kom tillbaks efter ett tag.



Hoppas ni har haft det skönt på minisemestern.



Kram och ta väl hand om dig.



Gammelmoster ;)

2010-07-25 @ 08:59:04
Postat av: mikaela

hehe nej lukten gör mig tokig också. Fredrik med för den delen då jag inte ens går in i köket. det luktar fan.

2010-07-25 @ 14:28:44
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: