helg.

Hejsan!
Nu har man jobbat klart för denna vecka. puh.
Ska snart in i en efterlänktad dusch. sen ska jag åka till käre mor och far. imorgon kanske jag åker till stan om jag orkar? Beror på vädret.

Idag fick jag även soppatorsk.... Inte roligt och extremt pinsamt. Pappa fick då komma med bensin åt mig. Självklart var det när jag var påväg till jobbet också. Men jag kom precis i tid vilket jag inte trodde att jag skulle göra.

Jag märker hur tråkigt jag skriver på bloggen. Finns tusen saker jag egentligen skulle vilja skriva om men det går inte då det kommer bli alldeles för mycket prat och trams. Så det undviker jag.. så det får bli mitt tråkiga vad har jag gjort idag tråk.. och BEBIS :)

Dagens bästa: Att det är helg :)
Dagens mysigaste: Att få kramas med mina underbara hundar och slappa i soffan.
Dagens dåligaste: Gick segt på jobbet.
Dagens bästa person: Maddis, så trevligt att få träffa sin kusin.
Dagens mat: Kyckling i matlåda på jobbet.
Dagens köp: BENSIN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: