mina älskade pollar.


Erland


Tarzan


Sushi

vackra..
Erland


Sushi och Tarzan


Jesper

Jesper och pappa.

Jag älskar mina pollar så otroligt mycket. <3

Postat av: jenny

Hej! :) Hur är det? Jag ska sälja Sushis dressyrsadel och undrar om hon hade den när hon var hos dig eller om Cassandra skaffade den? Om du har haft den så vet du om den är omstoppad eller genomkollad någon gång? =)

Ha det bra!

Postat av: Ellinor Persson

Hej!!



Jag heter Ellinor jag ägde Erland 2006 - 2007, sålde honom till Tierp. Jag läste på sportinfo att det var nogon Zarah Jansson som står som ägare. Har du köpt honom av henne? Jättenyfiken "vi tappade bort honom" Kul att se honom vi saknar honom väldigt mycket. Skriv gärna ett mail och berätta hur han mår. Skulle vara kul med bilder! Han har ju hunnit bli 8 år. Lillprinsen. Email: [email protected] Ha det gott Ellinor & Andreas

2010-07-20 @ 22:17:08
URL: http://www.kattkompisarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: