Tiden går lite snabbare nu...

Dagen på jobbet gick fort och imorgon är det kortdag. Skönt att det har varit lite kyligt idag. Det är jobbigt att jobba eftermiddag när det är stekhett. ;)

Och på lördag går jag in i vecka 14. tiden börjar gå snabbare med inte tillräckligt snabbt. Då är det även ca 5 veckor kvar till Ultraljudet. vill titta nu. Vill se ett tickande hjärta och vill veta om det är en pojke eller flicka. Jag vill gärna ha en flicka och Fredrik vill gärna ha en pojke. Alla har hittilts chansat på att det är en pojke. Även jag tror att det är en pojke. Vi är ju så många pojkar på både Fredriks och min sida.

Snart blir det till att äta. Kyckling.. GOTT. är vrål hungrig.

hm, undra vad man ska göra i helgen? Kanske ta en tripp till staden. köpa någontign fint och Fredrik får kanske utnyttja sitt presentkort på ett par nya fina jeans. (Bara det är en flärp i bak) Det är snyggt. Hälsa ikapp på mina föräldrar ska jag också göra och försöka hitta en present till Lelle.

Men nu gnäller lilla Märta och är trött. ska mysa lite med henne. Fick faktiskt en puss av henne när jag kom hem för ovanlighetensskull. (hon pussar alla utom mig och Fredrik i vanliga fall) tokiga hund. Sen på med kylanläggningen fast det redan är kallt för då Vill Margit krypa en nära på nätterna istället för att trycka under sängen.

Ha en bra natt.

Postat av: jenny - DRESSYRSADEL SÄLJES

SV: Okej, tack ändå :) Får förhoppningsvis sålt den ändå!



Åh vad kul med en bäbis, grattis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: