lite av varje.

Låt tiden snabba på sig lite.


Fortfarande så står det 0 till. Just nu försöker jag bara igorera känslan på den besvikelse som blivit. Trodde verkligen inte dig om det. Jag kan inte annat än att försöka undvika. Annars kommer allt bara bli ännu värre och jobbigare. Det är så svårt att lägga det bakom sig.


Min Märta är i uppsala idag med Malou och Lelle. Kanske Flisa och Fritz också? bra koll Mikaela. Rena semestern här hemma ju utan små sötsaker. Margit stor trivs i enmsanheten och vilar ikapp. Det gör vi allihopa. Fast man börjar sakna henne nu. så hon får gärna komma hem snart.

Idag står nog bara städa på schemat. Helt sjukt så jag städar hela tiden. Mista lilla brödsmula på golvet stör mig. Till och med mrs Pedant klagar. är jag så illa ute? Kanske, kanske inte. Jag gillar bara att ha ett rent hem. Sen blir det väll att glo på en film eller någonting. Vädret tillåter inte så mycket annat. Kan vara mysigt det med. Invänta Märta så hela familjen är samlad.

OCH NU ÄNTLIGEN har dem svarat i telefonen efter hur mycket ringande som helst och denna gång innan telefontid. men aldrig under telefon tid. bättre service har man ju haft. så CHECK på för det och invänta tiden som är alldeles för seg för min del.

Nu ska jag drömma mig bort lite, Drömma mig bort med mina underbara hästar jag saknar så mycket.
Ha en bra dag i det dåliga vädret alla människor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: