trött efter dagen

mysig dag idag. Var först i Hedesunda och åt god mat med Min lilla familj. (Fredrik, Margit och märta) + pappa och bekanta. Märta hoppade i sjön helt själv mitt i en våg. Tuffing hund. Efter vi varit där ett bra tag så åkte vi till örbyhus. Till Fredriks bror och hans sambo Matte och Emma. vi fikade och åt kladdkaka. DEN VAR GOD EMMA!!! :)
Sen åkte vi och badade en bit utanför österbybruk varmt och skönt i vattnet men inte vela Märta baada då inte. Men det var ju kväller ingen stekande sol hon vela komma ifrån men ändå. TRIST OCH TYPISKT!

Sen for jag och Fredrik hem. åt mat och glodde på film "FARSAN" sen var Lilla Mikaela trött. Så fortsätter på filmen i sovrummet istället. uppskattar nog djuren som är helt slut efter en hel utedag. den sover som grisar.

SEN HAR JAG BLIVIT PISS DÅLIG PÅ ATT PLOCKA FESTINGAR. BRA ARG BLIR JAG PÅ MIG SJÄLV DÅ JAG MÅSTE GÖRA DET FLERA GÅNGER OM DAGEN NÅGONTING BORDE JAG HA LÄRT MIG??!??!?! FÖRR GICK DET JU GALANT. OCH VISST ÄR DETTA ETT INTRESSANT SAMTALSÄMNE???

Men vafan vette fan vad jag ska skriva om men när jag ändå är inne på kryp så får man säga att det är tusen myggor och flugor i sovrummet då balkong dörren stod öppen så blir fint att sova här inatt. NOT.


Nu ska jag bädda ner mig och mina underbara. SNART BLIR DET ÖVERASKNING!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: